5 Ağustos 2013 Pazartesi

Bana Bir Soygun Yaz izle – Türkçe HD izle



İzlemek için => Bana Bir Soygun Yaz izle – Türkçe HD izle
Ankara’ya kendi işini çözmek için yola çıkan onur, arkadaşı olan Hacamat Hüso ise Ankara da tanıdığı bir arkadaşına teslim etmesi için bir şekerleme kutusu vermiştir. Bu arada uzatmalı sevgili Leyla ise onurun kendisini aldattığını düşünür, tartışma sonrasın da Leyla onur’un bütün eşyalarını ve kutu şekerlemeyi de atarak yakar. Artık onur beş parasız olarak sokakta kalır, çocukluk arkadaşı olan Fiko ve Süleyma’nın yanına gider. Ancak 2 gün sonrasın da Hacamat Hüso kendi adamları ile gelerek üç arkadaşı da evden çıkarır ve bir depoya götürerek döverler. Çünkü artık başların da çok büyük bir bela vardır. Aslında Hacamat Hüsonun Onur’a teslim ettiği şekerleme kutusun da şeker değil tam 50 bin euro vardır.
FİLMSİTENİZ.COM iyi seyirler diler...

Yönetmen : Biray Dalkıran

IMDB Puanı: 6.9


İzlemek için => Bana Bir Soygun Yaz izle – Türkçe HD izle

Bana Bir Soygun Yaz izle , Bana Bir Soygun Yaz izle 2011 izle , Bana Bir Soygun Yaz izle 2012 izle , Bana Bir Soygun Yaz izle 2013 izle , Bana Bir Soygun Yaz izle 720p izle , Bana Bir Soygun Yaz izle altyazılı , Bana Bir Soygun Yaz izle altyazılı izle , Bana Bir Soygun Yaz izle filmi 720p izle , Bana Bir Soygun Yaz izle filmi full izle , Bana Bir Soygun Yaz izle filmi hd izle , Bana Bir Soygun Yaz izle filmi izle , Bana Bir Soygun Yaz izle fimi , Bana Bir Soygun Yaz izle full izle , Bana Bir Soygun Yaz izle full seyret , Bana Bir Soygun Yaz izle hd izle , Bana Bir Soygun Yaz izle hemen izle , Bana Bir Soygun Yaz izle hızlı izle , Bana Bir Soygun Yaz izle izle , Bana Bir Soygun Yaz izle kaliteli izle , Bana Bir Soygun Yaz izle seyret , Bana Bir Soygun Yaz izle sinema çekimi izle , Bana Bir Soygun Yaz izle takılmadan izle , Bana Bir Soygun Yaz izle tek parça 720p izle , Bana Bir Soygun Yaz izle tek parça full izle , Bana Bir Soygun Yaz izle tek parça hd izle , Bana Bir Soygun Yaz izle tek parça izle , Bana Bir Soygun Yaz izle tek parça tamamını izle , Bana Bir Soygun Yaz izle tüçe dublaj , Bana Bir Soygun Yaz izle türkçe altyazılı , Bana Bir Soygun Yaz izle türkçe altyazılı izle , Bana Bir Soygun Yaz izle türkçe dublaj izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder